Obserwatorzy

Translate

Avon - Nutra Effects - Miracle Glow - Regenerujący eliksir do twarzy


Lekki, szybko wchłaniający się olejek (tutaj nazywany eliksirem) do twarzy to produkt, którego poszukiwałam już od dawna. Co prawda mam swój sprawdzony olejek Palmers, ale chciałam spróbować czegoś nowego. Dlatego, gdy takowy pojawił się w katalogu Avon nie pozostało mi nic innego jak zamówić go i wypróbować :)

Nutra Effect Miracle Glow to mieszanka pięciu olejków:
  • olejek babassu
  • olejek z pestek marakui
  • olejek z zielonej kawy
  • olejek z siemienia lnianego
  • olejek marula 
Miks tych olejków ma nawilżyć, wzmocnić, ujędrnić i odżywić skórę, dodatkowo ma nadać jej zdrowy wygląd.
Eliksir nadaje się do stosowania zarówno na dzień i na noc, jak zaleca producent - po nałożeniu kremu.
Avon - Regenerujący eliksir do twarzy skład (kliknij, aby powiększyć)

Moje wrażenia:

Stosuję kosmetyk na noc, bezpośrednio na oczyszczoną skórę ponieważ taki sposób jest dla mnie najbardziej komfortowy i pozwala mi na uzyskanie najlepszych efektów. Mimo tego, że producent zapewnia, że olejek nałożony na krem szybko się wchłonie, jak wiemy "szybko" jest pojęciem względnym i tak naprawdę zajmuje to kilkanaście minut (próbowałam z różnymi kremami). Olejek nałożony samodzielnie wchłania się znacznie szybciej. 

Eliksir ma oleistą konsystencję, która jednocześnie jest bardzo lekka. Pachnie bardzo delikatnie, aczkolwiek bardzo miło.
Nałożony samodzielnie w mniejszej ilości (1-2 krople) również fajnie sprawdza się na dzień, jednak pamiętajmy aby dobrze się wchłonął zanim przystąpimy do nakładania kosmetyków kolorowych.

Avon -  Regenerujący eliksir do twarzy (kliknij, aby powiększyć)

Czy zaobserwowałam coś z tego co obiecuje producent? Tak, skóra twarzy jest ujędrniona, odżywiona, wygląda miło i świeżo, jest rozjaśniona. Dodatkowo lubię nakładać go grubszą warstwą w okolice oczu, moja skóra w tym miejscu bardzo go polubiła.
Eliksir Miracle Glow nie zapycha, w żaden sposób również mnie nie podrażnił.

Na uwagę zasługuje również poręczne i bardzo estetyczne szklane opakowanie z pipetką, która ułatwia nam dozowanie produktu. 

Wydajność eliksiru oceniam jako OK, po prawie 2 miesięcznym użytkowaniu zostało mi jeszcze 1/4 kosmetyku.

Regularna cena regenerującego eliksiru do twarzy to 40 zł. W promocjach możemy go dorwać za 24,99. Dostępny oczywiście w sklepie internetowym Avon oraz u konsultantek.

L'Oreal - Elvive - Extraordinary Clay - szampon i odżywka


Lubię szampony, odżywki oraz maski Elvive. Większość z nich miałam okazję przetestować i wiele sprawdziło się dobrze. Owszem, trafiają się buble, jednak sporadycznie (niedługo opiszę jeden z nich).  Linia Extraordinary Clay od razu mnie zainteresowała, gdyż dedykowana jest dla włosów przetłuszczających się u nasady, a suchych na końcach - czyli coś, z czym borykam się od dawna.


Włosy muszę myć co dwa dni, są dosyć przetłuszczające się przy czym codzienne mycie im nie służy. Są wtedy jeszcze gorsze. Chodzenie z tłustymi włosami nie należy do moich ulubionych zajęć, dlatego szukam czegoś co pozytywnie wpłynie na przedłużenie ich świeżości. Każde pozytywne efekty zauważam bardzo szybko i trzymam się takiej pielęgnacji póki nie przestaje ona satysfakcjonująco działać.

Z linii Extraordinary Clay w holenderskich drogeriach dostępne są:
 Produkty te nie zawierają silikonów.

Jako, że suchych szamponów używam bardzo rzadko gdyż niektóre z nich wywołują u mnie natychmiastowe podrażnienie i ekstremalny łupież, nie chciałam ryzykować i nie zdecydowałam się na jego zakup chociaż przyznam, że chciałabym sprawdzić, czy sprawuje się on tak samo dobrze jak inne produkty z linii Extraordinary Clay.


Extraordinary Clay - składy

Dzięki zawartości trzech glinek - glinka biała, glinka niebieska, glinka zielona włosy u nasady mają być swieże przez 72 godziny. Jak jest w rzeczywistości?

Pozytywne zaskoczenie! Szampon fajnie oczyszcza, nie pieni się zbyt mocno, włosy po nim są świeże, dobrze umyte, skóra głowy mocno oczyszczona przy czym nie jest podrażniona, a do tego miło nawilżona - to wszystko czego oczekuję od szamponu więc wielki plus.
Odżywka lekko nawilża włosy, są sypkie, błyszczące, po prostu fajnie wyglądające.

Po użyciu szamponu Extraordinary Clay zauważyłam lekkie przetłuszczenie dopiero pod koniec drugiego dnia. Na początku dnia trzeciego włosy wyglądały jeszcze dobrze, ale dla własnego komfortu wolałam już je umyć. Szamponu i odżywki używałam w duecie, dlatego nie wiem jak sprawdzą się osobno. Obydwa produkty są średnio wydajne, mają dosyć rzadką konsystencję, przez co produktu zużywamy nieco więcej niż trzeba.

Szampon i odżywka Extraordinary Clay na pewno zagoszczą u mnie na dłużej. Według mnie są to dobre produkty dla włosów przetłuszczających się, dla osób które chcą dobrze oczyścić skórę głowy, zredukować przetłuszczanie włosów u nasady oraz trochę nawilżyć włosy na długości.

Regularna cena szamponu i odżywki to 4,49 euro/szt. Przyznam, że jest to troche dużo, zważywszy na to, że są to średnio wydajne produkty. Jednak często pojawiają się na promocji "dwa za sześć euro" czy też "1+1 gratis".


SAMMYdress.com - zamówienie + wishlist

Sympatyczna Liancher z zespołu sklepu sammydress.com odezwała się do mnie z pytaniem, czy chciałabym wypróbować kilka rzeczy z ich asortymentu.

Oto, co wybrałam:

Jestem osobą typu "plus size" dlatego moje kroki skierowałam najpierw do tego działu. Wybrałam prostą, aczkolwiek interesującą czarną bluzkę z ciekawym elementem przy dekolcie.

Sammydress - Stylish Plus Size Criss Cross Top For Women (klik)




Kolejną rzeczą jest luźna bluzka w kratkę. Na zdjęciu wygląda bardzo fajnie, zobaczymy jak zaprezentuje się w rzeczywistości :)

Sammydress - Casual Stand-Up Collar Short Sleeve Plaid Loose-Fitting Blouse (klik)



Z działu gadżetów beauty zainteresował mnie... masażer, który pozwoli nam pozbyć się drugiego podbródka. Szczerze nienawidzę tej przypadłości, więc chwytam się nadziei, że masażer zadziała.

Sammydress - Mini Neckline Slimmer Neck Line Exerciser Thin Chin Massager Jaw Chin Roller (klik)

Z działu kosmetycznego zwróciłam uwagę na zestaw pędzli inspirowanych pędzlami Real Techniques. Jestem ciekawa ich jakości, ponieważ od 2012 roku posiadam oryginalne RT Core Collection, które do dziś sprawdzają się rewelacyjnie (moje wrażenia opisywałam tutaj).

Sammydress - Cosmetic 3 Pcs Aluminum Tube Fiber Facial Makeup Brushes Set (klik)

Jestem pozytywnie zaskoczona asortymentem sammydress.com, jeżeli rzeczy, które zamówiłam okażą się jakościowe to na pewno coś jeszcze dokupię. Paczka z moim zamówieniem powinna iść około 10-25 dni, po tym czasie napewno pokaże wam jak rzeczy wyglądają w tzw realu.

Kilka rzeczy z mojej listy życzeń (wishlist):

Rzadko kiedy decyduje się na włożenie kostiumu kąpielowego, trudno znaleźć mi taki, w którym czułabym się komfortowo. Propozycja od sammydress idealnie trafia w mój gust, wszystko co chciałabym aby było zakryte, jest zakryte. Mimo tego kostium nie jest nudny, gdyż ma ciekawe elementy typu "see through".

Sammydress - Sexy Round Neck See-Through Cut Out Plus Size One-Piece Swimwear (klik)

Fajne wydają mi się również "dziurawe" dżinsy. Wyglądają ciekawie i wygodnie. Nie miałam jeszcze takich, a bardzo mi się podobają.

Sammydress - Plus Size Chic Ripped Black Jeans (klik)


Jeżeli tak jak ja dorastałyście oglądając "Sailor Moon" ta torebka automatycznie skojarzy wam się z Luną :) Uważam, że jest bardzo urocza. SO CUTE!

Sammydress - Sweet Women's Crossbody Bag With Moon Print and Ear Pattern (klik)

Jeżeli jesteś ciekawa cen produktów, zapraszam do kliknięcia w zdjęcie/link. Daj mi znać w komentarzu, a ja odwdzięczę się tym samym jeżeli tego potrzebujesz.


Jakie są Wasze doświadczenia ze sklepem SAMMYdress.com?

Primark - PS Pro Non Latex Mini Blender


Asortyment sklepów Primark ciągle się zwiększa, oprócz ciuchów oferują oni również kosmetyki marki własnej "PS" oraz akcesoria czy narzędzia do makijażu. Bardzo zainteresowały mnie gąbeczki inspirowane mini Beauty Blenderami, które dzisiaj chcę wam przedstawić. Od razu zaznaczam, że nie używałam oryginalnych blenderów, więc nie mam do nich porównania.

Jestem pozytywnie zaskoczona jakością Primarkowych mini blenderów. Są miękkie i miłe w dotyku. Gąbeczka świetnie sprawdza się przy aplikacji korektora pod oczy, jak i do nakładania pudru również w tych okolicach. Efekt jaki uzyskuję w ten sposób bardzo mi się podoba, produkty są fajnie wtopione w skórę, makijaż wygląda naturalnie i świeżo. Dzięki małemu rozmiarowi blendera możemy aplikować wszystkie produkty ze znacznie większą precyzją.
Mini blender nie "zjada" produktu co jest dodatkowym plusem. Ja głównie używam go do korektora pod oczy, jednak równie fajnie sprawdza się przy aplikacji różu w płynie oraz przy konturowaniu nosa.
W opakowaniu znajdziemy cztery sztuki blenderów za które zapłacimy jedynie 3 euro. 


PS Mini Blender jest łatwy do utrzymania w czystości, do mycia wszystkich moich gąbeczek używam sposobu, który kiedyś znalazłam w internecie - żel, który aktualnie używam do oczyszczania twarzy mieszam w zagłębieniu dłoni z kilkoma kroplami (naprawdę niewiele, wystarczą dwie lub trzy) kuchennej oliwy z oliwek - świetnie usuwa to zabrudzenia z podkładu czy korektora.


PS Mini Blender dostępny jest w sklepach Primark, których jak na razie niestety nie ma w Polsce, jednak polecam rozejrzeć się za nimi podczas europejskich wakacji:)

Myślę, że primarkowy mini blender jest fajnym gadżetem, który umili nam wykonanie codziennego makijażu. Oczywiście, można się bez niego obyć, ale warto go wypróbować, zwłaszcza, że cena jest bardzo niewielka.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka