Obserwatorzy

Translate

Avon - Nutra Effects - Miracle Glow - Regenerujący eliksir do twarzy


Lekki, szybko wchłaniający się olejek (tutaj nazywany eliksirem) do twarzy to produkt, którego poszukiwałam już od dawna. Co prawda mam swój sprawdzony olejek Palmers, ale chciałam spróbować czegoś nowego. Dlatego, gdy takowy pojawił się w katalogu Avon nie pozostało mi nic innego jak zamówić go i wypróbować :)

Nutra Effect Miracle Glow to mieszanka pięciu olejków:
  • olejek babassu
  • olejek z pestek marakui
  • olejek z zielonej kawy
  • olejek z siemienia lnianego
  • olejek marula 
Miks tych olejków ma nawilżyć, wzmocnić, ujędrnić i odżywić skórę, dodatkowo ma nadać jej zdrowy wygląd.
Eliksir nadaje się do stosowania zarówno na dzień i na noc, jak zaleca producent - po nałożeniu kremu.
Avon - Regenerujący eliksir do twarzy skład (kliknij, aby powiększyć)

Moje wrażenia:

Stosuję kosmetyk na noc, bezpośrednio na oczyszczoną skórę ponieważ taki sposób jest dla mnie najbardziej komfortowy i pozwala mi na uzyskanie najlepszych efektów. Mimo tego, że producent zapewnia, że olejek nałożony na krem szybko się wchłonie, jak wiemy "szybko" jest pojęciem względnym i tak naprawdę zajmuje to kilkanaście minut (próbowałam z różnymi kremami). Olejek nałożony samodzielnie wchłania się znacznie szybciej. 

Eliksir ma oleistą konsystencję, która jednocześnie jest bardzo lekka. Pachnie bardzo delikatnie, aczkolwiek bardzo miło.
Nałożony samodzielnie w mniejszej ilości (1-2 krople) również fajnie sprawdza się na dzień, jednak pamiętajmy aby dobrze się wchłonął zanim przystąpimy do nakładania kosmetyków kolorowych.

Avon -  Regenerujący eliksir do twarzy (kliknij, aby powiększyć)

Czy zaobserwowałam coś z tego co obiecuje producent? Tak, skóra twarzy jest ujędrniona, odżywiona, wygląda miło i świeżo, jest rozjaśniona. Dodatkowo lubię nakładać go grubszą warstwą w okolice oczu, moja skóra w tym miejscu bardzo go polubiła.
Eliksir Miracle Glow nie zapycha, w żaden sposób również mnie nie podrażnił.

Na uwagę zasługuje również poręczne i bardzo estetyczne szklane opakowanie z pipetką, która ułatwia nam dozowanie produktu. 

Wydajność eliksiru oceniam jako OK, po prawie 2 miesięcznym użytkowaniu zostało mi jeszcze 1/4 kosmetyku.

Regularna cena regenerującego eliksiru do twarzy to 40 zł. W promocjach możemy go dorwać za 24,99. Dostępny oczywiście w sklepie internetowym Avon oraz u konsultantek.

12 komentarzy :

  1. Fajny produkt! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za olejkami do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używam w ogóle produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś zupełnie zapomniałam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że Twoja skóra polubiła się z tym eliksirem, dawno nie miałam niczego z avonu

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś go nigdy nie zauważyłam w katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nic z Avonu nie zamawiałam, no poza perfumkami :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko nuzywam kosmetyków tej marki, choc kiedyś często u mnie gościły (byłam konsultantką).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja unikam kosmetyków Avon jak ognia bo mają fatalny skład i szkodliwe substancje. Do natury to jeszcze im baaardzo daleko.

    Jakby ktoś chciał poczytać o serii tych kosmetyków to zapraszam do siebie:

    http://toksycznakosmetyczka.blogspot.com/2015/05/naturalne-kosmetyki-z-serii.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka