Obserwatorzy

Translate

L'Oreal - Elvive - Extraordinary Clay - szampon i odżywka


Lubię szampony, odżywki oraz maski Elvive. Większość z nich miałam okazję przetestować i wiele sprawdziło się dobrze. Owszem, trafiają się buble, jednak sporadycznie (niedługo opiszę jeden z nich).  Linia Extraordinary Clay od razu mnie zainteresowała, gdyż dedykowana jest dla włosów przetłuszczających się u nasady, a suchych na końcach - czyli coś, z czym borykam się od dawna.


Włosy muszę myć co dwa dni, są dosyć przetłuszczające się przy czym codzienne mycie im nie służy. Są wtedy jeszcze gorsze. Chodzenie z tłustymi włosami nie należy do moich ulubionych zajęć, dlatego szukam czegoś co pozytywnie wpłynie na przedłużenie ich świeżości. Każde pozytywne efekty zauważam bardzo szybko i trzymam się takiej pielęgnacji póki nie przestaje ona satysfakcjonująco działać.

Z linii Extraordinary Clay w holenderskich drogeriach dostępne są:
 Produkty te nie zawierają silikonów.

Jako, że suchych szamponów używam bardzo rzadko gdyż niektóre z nich wywołują u mnie natychmiastowe podrażnienie i ekstremalny łupież, nie chciałam ryzykować i nie zdecydowałam się na jego zakup chociaż przyznam, że chciałabym sprawdzić, czy sprawuje się on tak samo dobrze jak inne produkty z linii Extraordinary Clay.


Extraordinary Clay - składy

Dzięki zawartości trzech glinek - glinka biała, glinka niebieska, glinka zielona włosy u nasady mają być swieże przez 72 godziny. Jak jest w rzeczywistości?

Pozytywne zaskoczenie! Szampon fajnie oczyszcza, nie pieni się zbyt mocno, włosy po nim są świeże, dobrze umyte, skóra głowy mocno oczyszczona przy czym nie jest podrażniona, a do tego miło nawilżona - to wszystko czego oczekuję od szamponu więc wielki plus.
Odżywka lekko nawilża włosy, są sypkie, błyszczące, po prostu fajnie wyglądające.

Po użyciu szamponu Extraordinary Clay zauważyłam lekkie przetłuszczenie dopiero pod koniec drugiego dnia. Na początku dnia trzeciego włosy wyglądały jeszcze dobrze, ale dla własnego komfortu wolałam już je umyć. Szamponu i odżywki używałam w duecie, dlatego nie wiem jak sprawdzą się osobno. Obydwa produkty są średnio wydajne, mają dosyć rzadką konsystencję, przez co produktu zużywamy nieco więcej niż trzeba.

Szampon i odżywka Extraordinary Clay na pewno zagoszczą u mnie na dłużej. Według mnie są to dobre produkty dla włosów przetłuszczających się, dla osób które chcą dobrze oczyścić skórę głowy, zredukować przetłuszczanie włosów u nasady oraz trochę nawilżyć włosy na długości.

Regularna cena szamponu i odżywki to 4,49 euro/szt. Przyznam, że jest to troche dużo, zważywszy na to, że są to średnio wydajne produkty. Jednak często pojawiają się na promocji "dwa za sześć euro" czy też "1+1 gratis".


5 komentarzy :

  1. Coś idealnie dla mnie- nie orientujesz się, czy w są one w Polsce ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam produkty do włosów z tej serii ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwrócę na nie uwagę jak będę w Holandii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta seria występuje u nas pod nazwą Elseve. Lubie czasem przetestować produkty tej marki, choć tej serii nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka