Obserwatorzy

Translate

Primark - PS Pro Non Latex Mini Blender


Asortyment sklepów Primark ciągle się zwiększa, oprócz ciuchów oferują oni również kosmetyki marki własnej "PS" oraz akcesoria czy narzędzia do makijażu. Bardzo zainteresowały mnie gąbeczki inspirowane mini Beauty Blenderami, które dzisiaj chcę wam przedstawić. Od razu zaznaczam, że nie używałam oryginalnych blenderów, więc nie mam do nich porównania.

Jestem pozytywnie zaskoczona jakością Primarkowych mini blenderów. Są miękkie i miłe w dotyku. Gąbeczka świetnie sprawdza się przy aplikacji korektora pod oczy, jak i do nakładania pudru również w tych okolicach. Efekt jaki uzyskuję w ten sposób bardzo mi się podoba, produkty są fajnie wtopione w skórę, makijaż wygląda naturalnie i świeżo. Dzięki małemu rozmiarowi blendera możemy aplikować wszystkie produkty ze znacznie większą precyzją.
Mini blender nie "zjada" produktu co jest dodatkowym plusem. Ja głównie używam go do korektora pod oczy, jednak równie fajnie sprawdza się przy aplikacji różu w płynie oraz przy konturowaniu nosa.
W opakowaniu znajdziemy cztery sztuki blenderów za które zapłacimy jedynie 3 euro. 


PS Mini Blender jest łatwy do utrzymania w czystości, do mycia wszystkich moich gąbeczek używam sposobu, który kiedyś znalazłam w internecie - żel, który aktualnie używam do oczyszczania twarzy mieszam w zagłębieniu dłoni z kilkoma kroplami (naprawdę niewiele, wystarczą dwie lub trzy) kuchennej oliwy z oliwek - świetnie usuwa to zabrudzenia z podkładu czy korektora.


PS Mini Blender dostępny jest w sklepach Primark, których jak na razie niestety nie ma w Polsce, jednak polecam rozejrzeć się za nimi podczas europejskich wakacji:)

Myślę, że primarkowy mini blender jest fajnym gadżetem, który umili nam wykonanie codziennego makijażu. Oczywiście, można się bez niego obyć, ale warto go wypróbować, zwłaszcza, że cena jest bardzo niewielka.

8 komentarzy :

  1. Szkoda, że w Polsce primark nie chciał się pojawić, bo ceny blenderów mają ciekawe i konkurencyjne w porównaniu do marek dostępnych w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, czasami bywam w Primarku, następnym razem się rozejrzę za tym produktem podoba mi się wesoły kolor:) No i cena również zachęca;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze u nas nie ma Primarka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam w Primarku gąbeczki o stacjonarnej wielkości i okazały kompletnym niewypałem. Są twarde i piją podkład jak wodę. Nie ma porównania do BB.

    OdpowiedzUsuń
  5. gdybym miała dostęp to na pewno bym kupiła , mam inne zamienniki BB

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ostatnio byłam w Primarku z Anią (piękny blog) to również kupiła te maluszki i bardzo je chwaliła. Ja nie przepadam za nimi, więc się ni skusiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam oryginalny BB, ale w klasycznym rozmiarze, i bardzo go lubię. Testowałam też inne jajka, ale musze przyznać, że oryginał jest zdecydowanie najlepszy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka