Obserwatorzy

Translate

SAMMYdress.com - zamówienie + wishlist

Sympatyczna Liancher z zespołu sklepu sammydress.com odezwała się do mnie z pytaniem, czy chciałabym wypróbować kilka rzeczy z ich asortymentu.

Oto, co wybrałam:

Jestem osobą typu "plus size" dlatego moje kroki skierowałam najpierw do tego działu. Wybrałam prostą, aczkolwiek interesującą czarną bluzkę z ciekawym elementem przy dekolcie.

Sammydress - Stylish Plus Size Criss Cross Top For Women (klik)




Kolejną rzeczą jest luźna bluzka w kratkę. Na zdjęciu wygląda bardzo fajnie, zobaczymy jak zaprezentuje się w rzeczywistości :)

Sammydress - Casual Stand-Up Collar Short Sleeve Plaid Loose-Fitting Blouse (klik)



Z działu gadżetów beauty zainteresował mnie... masażer, który pozwoli nam pozbyć się drugiego podbródka. Szczerze nienawidzę tej przypadłości, więc chwytam się nadziei, że masażer zadziała.

Sammydress - Mini Neckline Slimmer Neck Line Exerciser Thin Chin Massager Jaw Chin Roller (klik)

Z działu kosmetycznego zwróciłam uwagę na zestaw pędzli inspirowanych pędzlami Real Techniques. Jestem ciekawa ich jakości, ponieważ od 2012 roku posiadam oryginalne RT Core Collection, które do dziś sprawdzają się rewelacyjnie (moje wrażenia opisywałam tutaj).

Sammydress - Cosmetic 3 Pcs Aluminum Tube Fiber Facial Makeup Brushes Set (klik)

Jestem pozytywnie zaskoczona asortymentem sammydress.com, jeżeli rzeczy, które zamówiłam okażą się jakościowe to na pewno coś jeszcze dokupię. Paczka z moim zamówieniem powinna iść około 10-25 dni, po tym czasie napewno pokaże wam jak rzeczy wyglądają w tzw realu.

Kilka rzeczy z mojej listy życzeń (wishlist):

Rzadko kiedy decyduje się na włożenie kostiumu kąpielowego, trudno znaleźć mi taki, w którym czułabym się komfortowo. Propozycja od sammydress idealnie trafia w mój gust, wszystko co chciałabym aby było zakryte, jest zakryte. Mimo tego kostium nie jest nudny, gdyż ma ciekawe elementy typu "see through".

Sammydress - Sexy Round Neck See-Through Cut Out Plus Size One-Piece Swimwear (klik)

Fajne wydają mi się również "dziurawe" dżinsy. Wyglądają ciekawie i wygodnie. Nie miałam jeszcze takich, a bardzo mi się podobają.

Sammydress - Plus Size Chic Ripped Black Jeans (klik)


Jeżeli tak jak ja dorastałyście oglądając "Sailor Moon" ta torebka automatycznie skojarzy wam się z Luną :) Uważam, że jest bardzo urocza. SO CUTE!

Sammydress - Sweet Women's Crossbody Bag With Moon Print and Ear Pattern (klik)

Jeżeli jesteś ciekawa cen produktów, zapraszam do kliknięcia w zdjęcie/link. Daj mi znać w komentarzu, a ja odwdzięczę się tym samym jeżeli tego potrzebujesz.


Jakie są Wasze doświadczenia ze sklepem SAMMYdress.com?

12 komentarzy :

  1. Ta pierwsza bluzeczka rzeczywiście oryginalna, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam jedne dziurawe jeansy i zupełności mi wystarczą, nie planuję kolejnych . na pewno warto mieć jedną parę takich spodni w szafie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie bluzki, szkoda, że już takich nie mam w szafie :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy pokazałaś. Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka sailor moon - marzenie, z koleżanką się czaimy na nie dłuższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana poklikałam ci we wszystkie linki, podaję kilka cen - 6,38$, 10,09$, 6,59$, 9,06$, 10,90$ :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię ich rzeczy ;) w pierwszej paczce nie miałam żadnego badziewia :)
    poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój kąpielowy i torebka są cudowne ! Poklikane :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny strój kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka