Obserwatorzy

Translate

SAMMYdress.com - zamówienie


Kilka postów temu pokazywałam wam co zamówiłam ze sklepu SAMMYdress.com. Wszystkie rzeczy już do mnie dotarły, więc czas na opisanie moich wrażeń.

Kontakt z pracownikiem sklepu był przejrzysty i szybki, odpowiedź przychodziła w ciągu kilku godzin. Czas oczekiwania na paczkę wyniósł 10 dni. Rzeczy były zapakowane w foliową kopertę, oprócz tego nie były niczym zabezpieczone. Nie musiałam opłacać żadnego cła.

Oto rzeczy, które zamówiłam:

Opakowanie trzech pędzli było zabezpieczone folią, także mamy pewność, że nikt wcześniej ich nie dotykał. Co prawda widać było jedną wadę, a mianowicie ślad po nadmiarze kleju pomiędzy różową a czarną częścią pędzla, jednak łatwo dało się to wyczyścić i nie wpłynęło to na jego jakość. Pędzle mają takie samo włosie jak oryginalne RT, jest zwarte i nie wypada. Pędzle spełniają swoje zadanie, aplikują kosmetyki bez zarzutu. Jak najbardziej polecam.

Czarna bluzka z fajnym motywem przy dekolcie, który jednak jest nieco głęboki. Fajnie będzie prezentować się na dziewczynach z większym biustem. Jest wygodna i nie odbiega jakością od ciuchów z sieciówek.
Jest to moje pierwsze zdjęcie tego typu gdzie pokazuje jakiś ciuch, dodatkowo nie miałam nikogo do pomocy także zrobiłam co mogłam, mam nadzieję, że jakoś to wygląda.

Bluzka jest bardzo wygodna - jednak gdy miałam ją na sobie pojawiały się wścibskie pytania czy przypadkiem nie jestem w ciąży, co niezbyt mi odpowiada. Mimo tego dobrze się ją nosi.

Zapakowany był w trochę zdewastowany i wyglądający na stary kartonik. Urządzenie chyba trochę przeleżało w magazynie. Bardzo się nim rozczarowałam, ponieważ wygląda na bardzo zdezelowany (starty napis i obicia, stan masażera możecie zobaczyć na zdjęciach) i pomimo użycia nowych baterii nie działa, dlatego nie mam o nim żadnej opinii.


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z pędzli oraz czarnej bluzki. Nie przypominają one tandetnej chińszczyzny, wręcz przeciwnie - nie odbiegają jakością od rzeczy, które można kupić normalnie w sklepie. Pamiętam rozmowę ze znajomym, który zajmował się pozyskiwaniem nowych wzorów ubrań na nadchodzące sezony dla swojej firmy. Zamawiał je właśnie z Chin oraz z fabryk w Bangladeszu, także miejmy świadomość, że wiele przedsiębiorców robi właśnie to samo - zaopatrują się w chińskich magazynach, sprzedając później towar z dużą marżą.
Z zamówionych produktów nieco zawiódł mnie jedynie masażer, który nie działa.

Oceniam sammydress.com dobrze i bardzo możliwe, że zrobię tam kiedyś kolejne zakupy, ponieważ wiele rzeczy mnie zaciekawiło - moją wishlistę możecie zobaczyć tutaj.

16 komentarzy :

  1. WYgląda na to, że masażer był wcześniej używany. Szkoda, że tak wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  2. krata super :) oczywiście poklikane!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dostałam wspolprace od tej firmy i niedlugo prawdopodobnie w weekend pojawi sie na blogu wiec zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zamówienie, pomagam - 6,55$, 10,68$, 6,38$, 9,04$, :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poklikałam ci ponownie :)
      Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

      Usuń
  5. O, właśnie jestem w trakcie robienia zamówienia w tym sklepie i chciałam kupić pędzle, ale tam jest taki wybór, że nie wiem na które się zdecydować. Może się pokuszę na te co ty, skoro masz o nich dobre zdanie ;)
    Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się skuszę na te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne rzeczy, poklikane jeśli mozesz kliknij u mnie w najnowszym poście obserwuję i zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula w kratę mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykra sprawa z tym masażerem, troszkę bym się bała go używać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Również wzięłam te pędzle <3 co prawda z Gamiss ale na pewno są takie same :) Cudne są:)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zamówienie, też właśnie u nich kupiłam pędzle ala Real Techniques , czekam na nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarna bluzka jest genialna ! Poklikałam wszystko:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno nic nie zamawiałam z sammydress. a takie ładne rzeczy mają.... obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zamawiałam jeszcze nic z tego sklepu. Kraciasta bluzka szalenie mi się podoba, a pytania o ciążę są co najmniej nie na miejscu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka