Obserwatorzy

Translate

Etos - Powder brush


Dzisiaj chciałabym opowiedzieć o pędzlu, który dla mnie okazał się strzałem w dziesiątkę. Jeżeli odwiedziłyście kiedyś Holandię, na pewno znacie drogerię Etos, jedną z najpopularniejszych tutaj drogerii. Jakiś czas temu odświeżyli oni asortyment pędzli marki własnej. Wśród nich znalazł się pędzel do pudru - Powder Brush.


Pędzel wykonany jest z włosia syntetycznego. Jest bardzo miękki. Pędzel rozkłada kosmetyk równomiernie na twarzy, świetnie nadaje się do aplikacji pudrów sypkich jak i do pudrów w kompakcie - do takich najczęściej go używam. Fajnie sprawdza się też z bronzerem.


Podczas prania zachowuje się dobrze, nie gubi włosia, nie odkształca się, szybko wysycha. Zapłaciłam za niego 7.99 euro, uważam, że jest to świetna cena jak za pędzel tak dobrze wykonany. Myślę, że zdecyduje się na kolejne pędzle z tej serii.

7 komentarzy :

  1. Prezentuje się naprawdę świetnie :)

    Pozdrawiam;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam właśnie dobrego pędzla do pudru ;) Ten wygląda naprawdę super :)

    ______________________
    http://bit.ly/2d8Uj2a

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponieważ jeszcze nie miałam okazji być w Holandii, ta marka jest mi kompletnie nieznana. Od czasu jak kupiłam kabuki Barry M właściwie nie używam innych pędzli do pudru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie byłam w Etosie, ale w weekend może zajrzę i się przyjrzę tym pędzlom.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka