Obserwatorzy

Translate

StyleTone Box - October 2016

Od pewnego czasu nosiłam się z zamiarem subskrypcji jednego z boxów dostępnych na holenderskim rynku. Zdecydowałam się na StyleTone Box.


StyleTone Box działa jak każde inne nam znane pudełko - wykupujemy subskrypcję i raz w miesiącu otrzymujemy 5 pełnowymiarowych produktów. Cena jednego pudełka to 12,50 euro (cena zawiera wysyłkę).

http://www.styletone.com/?n=lid&o=15601
screen ze strony StyleTone.com



 Dodatkowe plusy pudełka to:


  • nie zawiera produktów testowanych na zwierzętach
  • box wykonany jest z materiału przyjaznego środowisku

Co zawiera pudełko StyleTone w październiku 2016?

Chella eyebrow defining gel - żel do brwi. Żel do brwi zawsze warto mieć, nie słyszałam wcześniej o tej marce, więc jestem ciekawa jak się sprawdzi.

  Jelly Pong Pong Lighten Up - kredka rozjaśniająco-rozświetlająca.  Akurat kończy mi się moja kredka z Catrice, więc na pewno przetestuję.

 Starlooks Lip Crayon - kredka do ust, mi trafił się wariant Majesty. Ciekawy jesienny kolor, bardzo mi się podoba.

 Hikari Blush - róż do policzków, do mnie trafił odcień Cameo.

 Brush Cleaner - gadżet do mycia pędzli, coś na wzór BrushEgg, fajnie, że pojawił się w pudełku, ponieważ chciałam go kupić.

W pudełku znajduje się również mini magazyn opisujący kosmetyki, które znajdziemy w środku oraz kosmetyczne porady.

Podsumowując, zawartość pudełka trafiła w mój gust. Jest to mój pierwszy box tego typu, więc cieszę się, że mnie nie zawiódł.

Jeżeli mieszkacie w Holandii lub Belgii i chciałybyście zamówić Style Tone Box, zapraszam do skorzystania z mojego linka (klik). Pozwoli mi to uzbierać punkty na darmowe pudełko.

Co sądzicie o StyleTone Box? Podoba wam się zawartość?

12 komentarzy :

  1. Super box :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie róż do policzków, piękny odcień choć na mojej naczyniowej cerze nie byłby pewnie widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajny box, mam ten czyścik do pędzli i jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż do policzków mnie zaciekawił ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość jak dla mnie bardzo fajna :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa zawartość, kiedyś subskrybowałam glossybox, ale zrezygnowałam:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pudełko ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś byłam zainteresowana subskrypcją tych pudełek, ale przejrzałam co było w poprzednich i uznałam, że i tak bym większości nie używała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zawartość ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka