Obserwatorzy

Translate

StyleTone Box - November 2016



Niedawno prezentowałam wam StyleTone Box z października, dziś nadszedł czas na edycję listopadową. Jeżeli jesteście ciekawe, co znalazło się w środku - zapraszam do poczytania :)

#1 Konturówka do ust Lord&Berry

Fajny nudziak, długo się utrzymuje. Zdecydowanie mi się podoba.

#2 Cailyn Mummy whipping bubble mask

Maseczka musująca, wiele o takowych słyszałam i z chęcią wypróbuję.

 #3 Lakier do paznokci Meeki Beauty Lab

Odcień jest ciekawy, jednak ja rzadko kiedy używam lakierów. Dodatkowo StyleTone Box przygotował promocję, dzięki której możemy dokupić drugi lakier Meeki za 5 euro.

 #4 Kokosowy krem do rąk Ziaja

Ucieszyłam się na widok tego kosmetyku, fajnie, że Ziaja zdobywa popularność poza granicami Polski. Krem ładnie pachnie, szybko się wchłania i odpowiednio nawilża.



#5 Tini Beauty - Liptini Lipstick

Trafił mi się odcień Plum Wine, idealny na jesień.

Box możecie zamówić tutaj za 12,50 euro. Podobnie jak w poprzednim miesiącu, kosmetyki przypadły mi do gustu. A jak wam podoba się ta edycja StyleTone Box?

Zobacz także:

Essence - Baza matująca - Get picture ready! Pore refining mattifying primer


Baza matująca Get picture ready! jest kolejną propozycją z jesiennych nowości Essence, która wpadła do mojego koszyka podczas zakupów. Wcześniej miałam już bazę matującą tej samej marki, która sprawdzała się super (recenzja tutaj) więc wiedziałam, że się nie zawiodę.

Mam cerę mocno przetłuszczającą się oraz raczej widoczne pory. Od bazy oczekuję, że zmniejszy ona ich widoczność, oraz na kilka godzin przedłuży świeżość makijażu. Baza Get picture ready! trafiła stuprocentowo w moje oczekiwania.


Baza ma konsystencję żelową, która bardzo szybko się wchłania, nie roluje się, dobrze współpracuje z podkładem oraz pozostawia fajne uczucie nawilżenia. Wklepuję ją w strategiczne dla mnie miejsca, to jest środek czoła, nos, policzki. W rezultacie skóra twarzy jest wygładzona, widoczność porów zredukowana a w bonusie otrzymujemy również lekkie wyprasowanie zmarszczek mimicznych.


Baza zawiera witaminę E, prowitaminę B5 oraz kwas hialuronowy. Jej zapach jest lekki, prawie niewyczuwalny. Nie zapycha. Za 30 ml zapłacimy 3.59 euro.

W serii Get picture ready! znajdziemy również m.in korektor i puder, które również wkrótce opiszę.

Jakie bazy matujące polecacie?


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka