Obserwatorzy

Translate

Essence - Baza matująca - Get picture ready! Pore refining mattifying primer


Baza matująca Get picture ready! jest kolejną propozycją z jesiennych nowości Essence, która wpadła do mojego koszyka podczas zakupów. Wcześniej miałam już bazę matującą tej samej marki, która sprawdzała się super (recenzja tutaj) więc wiedziałam, że się nie zawiodę.

Mam cerę mocno przetłuszczającą się oraz raczej widoczne pory. Od bazy oczekuję, że zmniejszy ona ich widoczność, oraz na kilka godzin przedłuży świeżość makijażu. Baza Get picture ready! trafiła stuprocentowo w moje oczekiwania.


Baza ma konsystencję żelową, która bardzo szybko się wchłania, nie roluje się, dobrze współpracuje z podkładem oraz pozostawia fajne uczucie nawilżenia. Wklepuję ją w strategiczne dla mnie miejsca, to jest środek czoła, nos, policzki. W rezultacie skóra twarzy jest wygładzona, widoczność porów zredukowana a w bonusie otrzymujemy również lekkie wyprasowanie zmarszczek mimicznych.


Baza zawiera witaminę E, prowitaminę B5 oraz kwas hialuronowy. Jej zapach jest lekki, prawie niewyczuwalny. Nie zapycha. Za 30 ml zapłacimy 3.59 euro.

W serii Get picture ready! znajdziemy również m.in korektor i puder, które również wkrótce opiszę.

Jakie bazy matujące polecacie?


6 komentarzy :

  1. Nie znam tej bazy, ale stosuję tylko rzadko bazę wygładzającą z Cashmere :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam tej bazy, ale prezentuje się całkiem fajnie. ;D
    Buziaki kochana. ;**

    Mogłabyś poklikać w linki w moim nowym poście ? Dzięki! ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam baz na co dzień, raczej na wielkie wyjścia, bo moja skóra nie potrzebuje aż takiego wygładzenia. Obecnie mam bazę z Farmony i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się za nią rozejrzę w Kruidvacie jak będę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka