Obserwatorzy

Translate

StyleToneBox - December 2016


Motyw przewodni grudniowego StyleToneBox to "sparkles and champagne", czyli coś dedykowanego specjalnie na czas świąteczno-sylwestrowy gdy często mamy ochotę na coś błyszczącego w makijażu.  

Co znalazło się w grudniowym boxie?

#1 LookX Lipstick - 103 Cappucino Matt
Lubię poznawać nowe marki, nowe pomadki, a na tą nie zdecydowałabym się ze względu na jej regularną cenę, także cieszę się, że ją otrzymałam. Przepiękny odcień o matowym wykończeniu.
 
#2 City Color - Highlight Trio
 
Solidnie wykonana paletka trzech bardzo napigmentowanych rozświetlaczy o satynowym wykończeniu. Rozświetlenia nigdy za wiele, prawda?

#3 Beauty Made Easy - "Happy Holidays" Lip Balm Set

Zestaw dwóch balsamów do ust. Nie wiem jak wy, ale ja używam takich pomadek ochronnych przez cały rok, więc zestaw ten na pewno się nie zmarnuje.

#4 Bella Pierre - Cosmetic Glitter "Spectra"

Brokat - ten element nigdy nie gościł w moim makijażu. Może czas aby to zmienić?

#5 Styletone - Oval brush - Size S for eyeshadow
Pędzelek w stylu popularnych pędzli Artis, ma nam posłużyć do cieni do powiek czy też do korektora. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi.

Podobnie jak w poprzednich miesiącach, box przypadł mi do gustu. Wszystkie kosmetyki, może poza brokatem do którego nigdy nie byłam przekonana, znajdą u mnie zastosowanie. 
Jeżeli mieszkacie w Holandii lub w Belgii śmiało możecie zamówić box tutaj.  Ja już jestem ciekawa, co StyleTone przygotuje w następnym miesiącu.

Zobacz także:

Jak podoba się wam grudniowy StyleToneBox?

8 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawe i fajne pudełko z kosmetykami. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, zdecydowanie zostanę na dłużej! :) Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pudełeczko, choć poza pomadkami ochronnymi i paletą rozświetlaczy, którą używałabym jako cieni, reszta produktów nie znalazłaby zastosowania. Pod koniec roku zrezygnowałam ze wszystkich pudełek i nawet nie zaglądam na strony by coś mnie nie skusiło. Trzeba zacząć zużywać zapasy i solidnie się za to zabrałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w pomadce - kolor idealny!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba najlepszy z boxów z grudniowych edycji jakie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też używam pomatek ochronnych przez cały rok :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka