Obserwatorzy

Translate

Ziaja - biała herbata - krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej


Podczas zakupów w Polskim sklepie zaopatrzyłam się w bionawilżającą propozycję od firmy Ziaja.  Przyznam, że sięgnęłam po niego w ciemno - nie wgłębiając się w recenzje - głównie ze względu na sympatię i sentyment do marki, oraz dlatego, że ich kosmetyki zwykle sprawdzają się u mnie bardzo dobrze.

Krem opakowany jest w 50 ml słoiczek typowy dla kremów Ziaji, kosmetyk pod wieczkiem jest zabezpieczony folią co daje nam pewność, że nikt przed nami się nim nie bawił - za to duży plus.




Sam kosmetyk doskonale trafił w moje potrzeby. Ma lekką konsystencję, fajnie nawilża, bardzo szybko się wchłania, doskonale współpracuje z podkładem. Po jego użyciu cera jest wygładzona i znormalizowana. Zauważyłam, że pomaga w redukcji wydzielania sebum (a z tym mam duży problem i jeżeli coś pomaga to zauważam to bardzo szybko). Ma lekki, rześki zapach. 

Mimo tego, że zawiera parafinę w żaden sposób mnie "nie zapchał", nie dostałam żadnego wysypu czy też podskórnych grudek.

Myślę, że jest to fajna propozycja dla osób, które szukają optymalnego nawilżenia na dzień i kremu w przystępnej cenie, który będzie współpracował z fluidami, nie powodując, że będą one się rolować.


Krem jest dedykowany dla cery mieszanej oraz tłustej z czym się zgadzam, uważam, że poziom nawilżenia nie będzie wystarczający dla osób z cerą suchą - tym osobom polecam znany już chyba wszystkim krem kakaowy:)

Ja zapłaciłam za niego 2,49 euro a w Polsce zaczyna się od 5,90 zł więc jest on bardzo tani i dostępny tutaj. Jest to fajna cena jak za taką pojemność i działanie jakie zapewnia.

Który krem Ziaja jest waszym ulubionym?

8 komentarzy :

  1. Moim ulubieńcem jest krem z serii Kozie Mleko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie miałam nic z Ziai, ale na ten krem chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam kosmetyki z firmy Ziaja!
    Zapraszam do mnie na konkurs świąteczny, który trwa już tylko tydzień
    Do wygrania są super nagrody, dla każdego coś się znajdzie!
    https://nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega lubię produkty z Ziaji :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie miałam żadnego kremu tej marki. Swego czasu lubiłam krem kakaowy, o którym wspominasz, a także krem oliwkowy, nieźle sprawdzają się u mnie także ich kremy z serii aptecznych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię i cenię markę Ziaja, znam wiele jej produktów, jednak ten krem przeoczyłam... Aktualnie używam nawilżająco matujący 25+ właśnie tej marki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka