Obserwatorzy

Translate

StyleToneBox - January 2017


Nowy rok StyleToneBox rozpoczyna tematem "Goal Digger". Goal Digger jest zdeterminowaną dziewczyną walczącą o swoje cele, znajdującą przy tym czas dla siebie.


Co znalazło się w styczniowym pudełku?

Emité - long lash waterproof mascara

Maskara, która wzbogacona jest olejkiem rycynowym, ma wydłużyć i odżywić nasze rzęsy. Ja mam już swoją ulubioną maskarę (Maybelline Lash Sensational), raczej nie szukam innej, ale chętnie przetestuję propozycję firmy Emité.

Evelyn Iona - Natural&Organic lip gloss - Lise

Pierwsze wrażenie odnośnie tego produktu było nieco negatywne, ponieważ umieszczony jest on w dosyć tanio wyglądającym opakowaniu, jednak działanie wynagradza wszystko. Błyszczyk nie lepi się, nawilża usta i ma przepiękny kolor. Dodatkowo, jest on wyprodukowany ze składników w 98% naturalnych. Poza tym, właścicielka marki przekazuje dolara od każdego sprzedanego produktu na organizacje pomagające kobietom.

Figs&Rouge - Flawless effects activ lumioux AM to PM serum

Serum nawilżająco-rozświetlające, brakowało mi takiego kosmetyku więc niedługo pójdzie w ruch. Jestem ciekawa, jak się sprawdzi.

Seraphine Botanicals - Guava Butter - Lip&Cheek stain

Miło pachnące masełko, które ma nadawać lekki kolor na policzkach czy też na ustach. Produkt wygląda na bardzo wydajny, nie zawiera parabenów ani oleju mineralnego.

Bella Pierre cosmetics - fan brush

Pędzelek z włosia syntetycznego, myślę, że sprawdzi się do rozświetlacza.

StyleToneBox w Holandii i Belgii możecie zamówić tutaj, jego koszt to 12,50 euro.

Jak podoba Wam się styczniowy box? Ja na pewno wypróbuję wszystkie produkty, jestem ciekawa jak sprawdzi się serum, nie wiem natomiast czy pędzelek przypadnie mi do gustu.

Poprzednie pudełka:

7 komentarzy :

  1. mnie by taka zawartość niestety nie ucieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne rzeczy :D Mnie ta zawartość właśnie by bardzo ucieszyła! Szczególnie przepełniona kosmetykami :D Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe produkty były w pudełku! :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie zaciekawiło mnie tylko serum. Sama zrezygnowałam ze wszystkich takich pudełek, bo denerwowała mnie często kompletna przypadkowość produktów, jakie się w nim znalazły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to serum jest najciekawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze pierwszy raz słyszę o tym pudełku ! :) Te mazidełko do policzków / ust mnie zaintrygowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz widzę to pudełko, zawartość jest całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka