Obserwatorzy

Translate

Make up Revolution - Precision Contour Set


Jednym z mikołajkowo-świątecznych prezentów jakie sobie sprawiłam, był zestaw pędzli Make Up Revolution. Taka "szczotkowa" forma pędzli zawsze mnie ciekawiła, aczkolwiek cena oryginalnych pędzli Artis, od których zaczął się boom na pędzle takiego typu, skutecznie mnie odstraszała. Podczas internetowych zakupów natrafiłam na propozycję od Make Up Revolution, która od razu przyciągnęła moją uwagę - różowo-złoty zestaw dedykowany konturowaniu, który składa się z trzech pędzli: oval face, oval cheek oraz oval shape. Pędzle wykonane są z włosia syntetycznego, które jest niesamowicie miękkie przy czym zbite, nie odkształca się, po myciu szybko wraca do swojej pierwotnej formy.

 Oval Face
Największy rozmiarowo pędzel w zestawie, gładko sunie po twarzy, świetnie sprawdza się do roztarcia bronzera, ale nie tylko. Według mnie, jest rewelacyjny do rozblendowania podkładu i do tego używam go najczęściej. Producent proponuje go także do pudru, jednak w tym wypadku jak dla mnie efekt jest za ciężki. 

 Oval Cheek
Ja używam go głównie do roztarcia korektora, ale jest też doskonały do modelowania twarzy. Możemy nim precyzyjnie nałożyć bronzer i róż. 

 Oval Shape
Najmniejszy z całej rodziny, możemy nim dotrzeć wszędzie. Bardzo precyzyjny, ja używam go do nakładania rozświetlacza oraz gdy chcę dotrzeć korektorem w trudniej dostępne miejsca.


Pędzle współpracują zarówno z produktami w kamieniu, sypkimi jak i z kremowymi. Ergonomiczny kształt sprawia, że dobrze leżą w dłoni. Jeżeli chodzi o ich mycie, dopierają się bez problemu - polecam ten sposób czyszczenia.

Pędzle kupiłam w cenie 23,95 euro online w Boozyshop, w Polsce dostaniecie je za 100 zł w tym sklepie.

Jak podoba się wam ten zestaw? Macie w swojej kolekcji pędzle tego typu?

4 komentarze :

  1. Wyglądają bardzo ciekawie, ale nie miałam jeszcze pędzli tego typu w rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich pędzli nie posiadam, jakoś nie przemawiają do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, chciałabym mieć takie pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka