Obserwatorzy

Translate

StyleToneBox - February 2017


Jak co miesiąc prezentuję wam nowy StyleTone Box. Motyw przewodni pudełka w lutym to "welcome to the circus", a kosmetyki prezentowane w tym boxie mają umilić nam ostatnie zimowe dni :)

Lord&Berry Supreme Eyeliner
Kredka do oczu w ciekawym kolorze z metaliczym połyskiem. Trafił mi się odcień "smart green". Na pewno nieraz zagości w moim makijażu. W jednym z poprzednich pudełek znalazła się konturówka do ust tej samej marki, która sprawdza się rewelacyjnie więc chętnie wypróbuję propozycję do oczu.


 Emite - diamond heart creme
Krem do strobingu, czyli rozświetlacz w poręcznym słoiczku. Ciekawy produkt.

 Manna Kadar - Liplocked priming wand
Pomadka i primer w jednym, w kolorze Joie. Odcień wydaje się być idealny dla mnie.

Manna Kadar - Lash Primer
Kolejny produkt firmy Manna Kadar w tym boxie. Lash primer, czyli baza wydłużająca nasze rzęsy, która ma dodatkowo je odżywić, jednak ja nie widzę w jej składzie nic specjalnie odżywczego. Możemy używać jej pod maskarę lub samodzielnie, na noc jako odżywkę. 

Nacomi - Coffee Body Scrub
Poprawcie mnie proszę, jeżeli się mylę ale wydaje mi się, że jest to polska marka? W każdym razie, peeling ten wyprodukowany jest w Polsce. Uwielbiam kawowe scruby, więc szybko pójdzie on w ruch.

StyleToneBox w Holandii i Belgii możecie zamówić tutaj, jego cena to 12,50 euro.

Poprzednie pudełka:

5 komentarzy :

  1. Fajnie się zapowiada to pudełko, ale ja choruję na to azjatyckie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ta kredka jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam nawet, że Nacomi ma takie peelingi w ofercie. Owszem, to polska marka :)
    Ja w tym roku nie kupuję takich pudełek, ponieważ ich zawartość jest zbyt nieprzewidywalna i przypadkowa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka