Obserwatorzy

Translate

Essence - My must haves - czyli skomponuj własną paletkę

Nowością w szafie Essence są paletki, które możemy skomponować według własnego pomysłu. Do wyboru mamy cienie do powiek, rozświetlacze, bronzery, róże, puder do twarzy oraz bazę która współpracuje z czymś nowym dla mnie a mianowicie z pudrami do ust.

 

Do wyboru mamy paletki na 4 lub 8 kosmetyków. Ja zdecydowałam się na mniejszą paletkę i do skomponowania jej użyłam: pudru transparentnego, rozświetlacza, bronzera oraz różu. Paletka wykonana jest z twardego, solidnego plastiku.


Każdy kosmetyk, który możemy włożyć do paletki ma 1,7g i kosztuje 1,59 euro. Sama paletka kosztuje tyle samo, więc za cały zestaw zapłacimy nieco poniżej 10 euro. Czy jest to opłacalne zostawiam waszemu osądowi.


Pigmentację produktów określiłabym jako średnią. Kosmetyki oczywiście są widoczne na skórze, jednak podczas makijażu musimy je dokładać aby uzyskać satysfakcjonujący nas efekt - uważam, że to dobrze, ponieważ unikniemy zrobienia sobie krzywdy różem czy bronzerem. Idealne dla młodszych dziewczyn, które coraz częściej mają tendencję do przesadzania z niektórymi elementami makijażu. Puder transparentny świetnie sprawdził się do utrwalania korektora pod oczami. Rozświetlacz jest bardzo subtelny, tak samo róż. Bronzer ma matowe wykończenie, myślę, że będzie fajnie nadawał się także jako cień w załamaniu powieki.


Paletka, którą sobie skomponowałam fajnie się u mnie sprawdza, bardzo spodobał mi się pomysł samodzielnego doboru kolorów i kosmetyków. Wiem, że takie paletki dawno już istnieją na rynku, jednak zwykle są w ofercie droższych firm, a Essence oferuje nam bardzo dobre produkty w świetnej cenie. Myślę, że zdecyduję się także na taką samą paletkę z zestawem cieni.


6 komentarzy :

  1. Bardzo fajny pomysł :) Może się przydać na jakiś wyjazd i wtedy możemy sobie skomponować paletę składającą się z 2 cieni, rozświetlacza i bronzera :) Dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł- chciałabym mieć taką paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie wiedziałam, że ta firma daje możliwość skomponowania paletki! Super pomysł. Z chęcią bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta opcja komponowania własnej paletki :D Śliczne kolorki wybrałaś *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, choć jak dla mnie kosmetyki do twarzy powinny być jednak trochę większej pojemności, zwłaszcza puder.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka