Obserwatorzy

Translate

Garnier Skin Naturals - Płyn micelarny dla skóry wrażliwej

Niepozorny płyn micelarny Garnier Skin Naturals dla cery wrażliwej szybko znalazł grono zwolenniczek. Jest ceniony za skuteczne, szybkie działanie i przede wszystkim za niepowodowanie zbytecznych podrażnień. Przyznam, że nie byłam do niego specjalnie przekonana, jednak zdecydowałam się na jego zakup z czystej ciekawości.

Wybrałam dla siebie poręczną wersję 125 ml dla skóry wrażliwej.  Duża butla 400 ml lekko mnie odstraszała, ponieważ nie wiedziałam, czego się spodziewać.


Działanie płynu jest dokładnie takie, jakiego ja oczekuję. Dokładnie zmywa pomadkę, fluid czy też eyeliner. Gorzej radzi sobie z tuszem, jednak zauważyłam, że głównie zależy to od tuszu, jedne zmywają się bez problemu, a inne paskudnie się rozmazują i ciągną wraz z ruchem płatka kosmetycznego. Płyn doskonale odświeża twarz, pozostawia uczucie czystości.

Płyn jest bezzapachowy, nie szczypie w oczy. Nie zaobserwowałam żadnych podrażnień. Micel Garniera mnie nie zawiódł, sprawdził się w 100%. 

125ml płynu kosztuje 2,49 euro (ja kupiłam w drogerii Kruidvat), jest bardzo wydajny. Myślę, że sięgnę też po inne dostępne wersje.

3 komentarze :

  1. Chciałabym mieć cerę pozwalającą na stosowanie drogeryjnych miceli ;3 Niestety, muszę unikać większości produktów w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie ze pojawilas sie na moim IG, w końcu jest jakas "kosmetykomaniaczka" ktora rowniez miesza w Holandii. Super:) a do tego plynu sie wlasnie przymierzam. Czekam na promocje w etosie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka