Obserwatorzy

Translate

Lidl - Miomare - Zestaw pędzli



Lidl to sklep, w którym często znajduję produkty warte uwagi. Na codzień oczywiście robię tam zakupy spożywcze, ale też kupuję ciuchy ESMARA, które są bardzo dobrej jakości i w przyjemnej cenie oraz kosmetyki. W jednym z wpisów wspomniałam co ciekawego można znaleźć na dziale kosmetycznym, planuję też kolejny post z tej serii ponieważ do tego grona dołączyło kilka nowych perełek. Niejednokrotnie wspominałam też o zapachach "Suddenly", które są trwałe i przyjemne. W ofercie walentynkowej pojawił się zestaw pędzli 'Miomare', w atrakcyjnej cenie 4,99 euro.


Pędzle wykonane są z włosia syntetycznego, mają długie trzonki. W zestawie zawarto siedem podstawowych pędzli: do pudru, do różu, do aplikowania cieni, pacynka do cieni, eyeliner, pędzelek do ust oraz szczoteczka do rzęs. Pędzle opakowane są w gustowne etui z imitacji skóry.


Zestaw pozytywnie mnie zaskoczył, makijaż wykonany nim wyglądał świeżo, nie było żadnych smug czy dziur. Pędzle są miękkie i przyjemne w dotyku. Jedyne zastrzeżenie mam do pędzelka do kresek, jak dla mnie jest nieco zbyt gruby, ponieważ lubię cienkie kreski. Sprawdza się natomiast świetnie do brwi. Pędzelek do ust również mógłby być bardziej precyzyjny, jednak gdy mamy wprawę to nie będzie stanowić to problemu. Nie zauważyłam, aby pędzle gubiły włosie.


 


Według mnie, pędzelki Miomare świetnie nadają się dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z makijażem, nie miały wcześniej styczności z pędzlami i chcą nabrać wprawy w ich używaniu, lub nie malują się na codzień i nie chcą inwestować zbyt dużo w pędzle. Osoby, które mają doświadczenie z pędzlami wiodących marek mogą być zawiedzione. Podsumowując, jest to fajny, podstawowy zestaw za pomocą którego bez problemu można wykonać fajny makijaż.

W Polsce zestaw pędzli Miomare kosztuje 30 zł w sklepach Lidl.


Zobacz też:

6 komentarzy :

  1. Mimo ze nie zaczynam dopiero przygodny z makijażem a moje pojecie o pędzlach jest dość spore to chętnie je kupie i przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie jestem przekonana do akcesorium z Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkiego rodzaju pędzle do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny gadget na prezent dla osób, które lubią się malować, ale nie są zaawansowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych pędzelków, mam swoje ulubione i to mi wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzli mam aż nadto, więc nie szukam i nie potrzebuję nic nowego. A choć do Lidla chodzę ostatnio częściej niż niegdyś, ograniczam się do działów spożywczych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka