Obserwatorzy

Translate

StyleToneBox - March 2017



Jak co miesiąc przyszedł do mnie StyleToneBox. Produkty są całkiem fajne, jednak otrzymałam potłuczony puder przez co mój entuzjazm nieco opadł. Po reklamacji StyleTone zadeklarowało, że otrzymam kolejny, już kompletny - jednak do dziś do mnie nie trafił. Lekki zawód wynagrodziła mi paletka do brwi, która prezentuje się ciekawie.

Bella Pierre Cosmetics - Kiss Proof lip creme
Kremowa formuła z matowym wykończeniem w kuszącym, czerwonym odcieniu. Nie jest to mój wymarzony odcień, jednak chętnie wypróbuję.

LookX - blending brush
Pędzelek do blendowania cieni, wykonany z włosia syntetycznego. Jak najbardziej mi się przyda.

Note - Ultra Black Eyeliner
Eyeliner w tzw kałamarzu, już dawno (chyba od czasów gimnazjum) nie miałam eyelinera w takiej formie. Zwykle używam eyelinera w pisaku ponieważ jest on dla mnie bardziej poręczny.

City Color - Eye Brow Kit
Fajnie wykonana paletka, która od razu przyciąga uwagę. Znajdziemy w niej trzy kolory cieni (które możemy razem mieszać aby uzyskać satysfakcjonujący nas odcień) oraz primer, pędzelek oraz pęsetkę.


Hikari - Pressed Silica Powder
Matujący puder transparentny, idealny na codzień. Niestety przyszedł uszkodzony, spróbuję go naprawić. W jednym z poprzednich boxów był róż tej marki, który sprawdza się fajnie, więc jestem ciekawa jak spisze się puder.


StyleToneBox w Holandii i Belgii możecie zamówić tutaj, jego cena to 12,50 euro.
Poprzednie pudełka:

7 komentarzy :

  1. O taka paletka do stylizacji brwi to mi się marzy. Fajnie i porządnie wygląda :D
    Życzę również powodzenia w naprawianiu pudru.

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kosmetyki. Najbardziej zaciekawiło mnie Eye Brow Kit oraz pędzelek do blendowania cieni :) Uważam że takie pudełka z kosmetykami to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki. Najbardziej zaciekawiło mnie Eye Brow Kit oraz pędzelek do blendowania cieni :) Uważam że takie pudełka z kosmetykami to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku zrezygnowałam z subskrypcji pudełek. Z Twojego zaciekawił mnie właściwie tylko puder.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie byłabym zadowolona z potłuczonego pudru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że taki numer z pudrem wyszedł...

    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka