Obserwatorzy

Translate

Figs&Rouge - Flawless Effects Activ Lumioux AM-PM Serum

Serum Flawless Effects Activ Lumioux AM-PM znalazłam w styczniowym pudełku StyleTone. Kosmetyk z miejsca mnie zainteresował ze względu na dużą zawartość kwasu hialuronowego. Według zapewnień producenta, produkt ma natychmiastowo nawilżać, rozświetlać i ujędrniać naszą skórę od AM to PM, czyli od rana do wieczora. Dodatkowo zawartość witamin A, C, E ma chronić naszą skórę przed wolnymi rodnikami.


Serum możemy stosować zarówno pod krem na dzień jak i na noc. Ze względu na lekką żelową  konsystencję, szybko się wchłania i dobrze współpracuje z każdym kremem. Estetyczna tubka mieści w sobie 50 ml produktu.
http://www.figsandrouge.com/skincare/hydra-activ/flawless-effects-activ-lumioux-am-pm-serum
Skład, screen ze strony producenta

Korzyści jakie zauważyłam to: na pewno natychmiastowo dogłębnie nawilżona skóra twarzy, po tygodniu stosowania zauważyłam również, że skóra jest bardziej napięta, ujędrniona, jakby "wyprasowana", o przyjemnym kolorycie. Serum wchłania się błyskawicznie, cera natychmiast jest gotowa na aplikację następnego kosmetyku.


Bardzo się cieszę, że trafiło mi się to właśnie serum. Mimo ankiet jakie wypełniamy, przypadłością pudełek kosmetycznych jest loteryjny wręcz dobór produktów, więc fajnie jak coś nam podpasuje. W kwietniowym pudełku pojawiła się kolejna propozycja marki Figs&Rouge, a  mianowicie serum zmniejszające pory. Do tej pory użyłam go kilka razy i sprawdza się rewelacyjnie.

Regularna cena serum to 38 euro. Ja otrzymałam go w pudełku, które kosztowało 12,50.

StyleToneBox w Holandii i Belgii możecie zamówić tutaj, jego cena to 12,50 euro.


 Jakie jest wasze ulubione serum? Jakich efektów od takiego typu kosmetyku oczekujecie?

2 komentarze :

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka