Obserwatorzy

Translate

StyleToneBox - April 2017


W kwietniu StyleToneBox pozytywnie mnie zaskoczył. Tym razem obyło się bez rozwalonego w pył pudru (którego zamiennika do dziś nie otrzymałam pomimo zapewnienia, że tak sie stanie). Zapraszam na krótki przegląd tego, co znalazło się w kwietniowym pudełku.

NOTE - BB lip corrector 
błyszczyko-wypełniacz w lekko różowym kolorze. Lubię takie produkty.

29 Cosmetics - vintage powder foundation 
 trafił mi się w bardzo ciemnym kolorze, więc myślę, że będę używać go jako bronzera.

Figs&Rouge - night detox serum 
chyba mój najbardziej ulubiony kosmetyk z tego boxa. Serum detoksykujące, zmniejszające pory. Użyłam go już kilka razy i pory naprawdę są zauważalnie mniejsze. 

SBB Beauty - silicone beauty blender
Silikonowe blendery tego typu ostatnio robią furorę. Zakupiłam taki sam na aliexpress i nosiłam się z zamiarem dokupienia sobie kolejnego. A tu proszę, pojawił się w pudełku. Regularna cena blendera SBB to 8,95 euro, ja identyczny zamówiłam za 0,79 i nie ma między nimi żadnej różnicy.

  Trifle Cosmetics -Liquid glow luminizer
Rozświetlacz w płynie, możemy mieszać go z podkładem lub stosować samodzielnie.
 
 
StyleToneBox w Holandii i Belgii możecie zamówić tutaj, jego cena to 12,50 euro.
 
Poprzednie pudełka:

2 komentarze :

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka