Obserwatorzy

Translate

Oriflame - Pure Skin - Lekki balsam matujący


Po dłuższej przerwie wracam do kosmetyków marki Oriflame. Bardzo dawno temu miałam okazję być ich konsultantką, zarówno firmę jak i kosmetyki wspominam bardzo dobrze. W jednym z ostatnich katalogów najbardziej zainteresował mnie matujący balsam Pure Skin z technologią Detect z kwasem salicylowym oraz z wyciągiem z owocu gujawy.

W tego typu produktach zawsze pokładam wielkie nadzieje, ponieważ od lat nastoletnich doskwiera mi nadmierna produkcja sebum w strefie T.


Balsam ma lekką konsystencję, bardzo szybko się wchłania. Po jego zastosowaniu czuję lekkie ściągnięcie twarzy, ale nie w negatywnym tego słowa znaczeniu - jest to przyjemne uczucie. Twarz jest nawilżona i natychmiastowo zmatowiona. Dodatkowym bonusem jest też to, że redukuje i koi powstałe już wypryski. Fajnie współpracuje z podkładami. Ja stosuję go zamiast kremu na dzień, szczególnie w dniach, kiedy zależy mi na matowym wyglądzie twarzy przez wiele godzin.

Balsam Pure Skin zachęcił mnie do wypróbowania innych kosmetyków z tej serii. Polecam go Wam serdecznie, jeżeli tak jak ja macie problem z nadmiarem sebum w strefie T. Balsam pozwala na jego redukcję na kilka dobrych godzin.

Za 50ml produktu płacimy 27,90 zł (cena regularna). Dostępny u konsultantek Oriflame.


3 komentarze :

  1. Chyba się skuszę ;) czasami moja strefa T ma kryzys, może to mi pomoze ! ��
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ��
    http://mrskasiasbeautician.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat nie mam tego problemu, ale fajnie, że sie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbowałabym ten produkt :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka