Obserwatorzy

Translate

StyleToneBox - July 2017


Lipcowy StyleToneBox nie zaskoczył, ale znalazły się w nim produkty, które mnie zaciekawiły - puder "bananowy" oraz odżywka do paznokci. Niestety znalazł się w nim bronzer, który w zeszłym miesiącu pojawił się w MakeUp Actie, nie tylko ja ale wiele innych subskrybentek jest tym trochę zawiedziona ponieważ produkt się zdublował. Oto co znalazło się w lipcowym pudełku:

Bella Pierre Cosmetics - Banana setting powder

Zawsze chciałam wypróbować puder takiego typu, fajnie, że znalazł się w pudełku.

Kost MakeUp - nail hardener

Odżywka do paznokci, ma sprawić, że będą zdrowe i twarde.

Catrice lipstick - 020 Maroon

Tradycyjna szminka w kolorze pasującym do dziennego makijażu.

Doucce - smudgeproof eyeliner

Mocno napigmentowany, czarny eyeliner w kredce.



                           BeeBee Cosmetics - Natural bronzer

           Przyjemny bronzer, super komponuje się z opaloną cerą. 






StyleToneBox w Holandii i Belgii możecie zamówić tutaj, jego cena to 12,50 euro.

 Jak oceniacie zawartość tego boxa?

Poprzednie pudełka:





8 komentarzy :

  1. Najbardziej kusi mnie ten puder.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym pudełku. Tak długo nie było mnie w blogosferze że nie wiem co jest na topie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie wydawało się, że jestem na bieżąco a jednak też wcześniej nie znałam tego boxa

      Usuń
    2. Kochane, mogłyście o tym pudełku nie słyszeć, ponieważ jest dostępne głównie w Holandii i w Belgii.

      Usuń
    3. więc teraz wszystko rozumiem :) dzięki

      Usuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z takim boxem ale wygląda ciekawie, muszę się bardziej zagłębić na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor ma ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać później jak się sprawuje kredka. Szukam idealnej. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka