Obserwatorzy

Translate

Avon - Anew - Nutri Advance - odżywczy krem do pielęgnacji okolic oczu


Do tej pory nie przykładałam zbyt wielkiej uwagi do pielęgnacji okolic oczu. Oczywiście, używałam produktów dedykowanych dla tej okolicy, jednak brakowało mi systematyczności, ponieważ nie widziałam zbyt wielkich problemów. Gdy jednak zaczełam być coraz bardziej zmęczona, wygląd okolic oczu również nie był zbyt ciekawy. W swoich kosmetycznych "zapasach" znalazłam krem Anew, który okazał się zbawieniem.

Krem umieszczony jest w poręcznym, estetycznym, małym słoiczku. Jego konsystencja jest gęsta, jednak krem dobrze i szybko się wchłania. Zalecam jednak, aby stosować małe ilości ponieważ gdy nałożymy go zbyt dużo lubi trochę się zrolować - ten sposób polecam głównie, gdy chcemy używać go na dzień, pod makijaż.

Po jego kilkakrotnym użyciu zauważyłam, że okolice oczu są super nawilżone i elastyczne a spojrzenie staje się odświeżone i rozświetlone.
Czy wpływa na redukcję zmarszczek - nie wiem, ponieważ nie mam z nimi problemu. Skóra po systematycznym używaniu kremu jest jakby "wyprasowana", więc myślę, że poradziłby sobie z niezbyt głębokimi zmarszczkami.

Mimo, że słoiczek ma jedynie 15ml pojemności, krem jest bardzo wydajny. Cena regularna jest trochę wysoka - 45 zł, jednak często widuję go w promocjach za około 20-25 zł.

Dostępny u konsultantek i w sklepie Avon.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka