Obserwatorzy

Translate

Olaz (Olay) - żel oczyszczający, tonik, krem-emulsja nawilżająca


Ostatnio z moich nieco zbyt dużych zapasów kosmetycznych wygrzebałam trzy produkty firmy Olaz (w Polsce występują pod nazwą Olay),  a mianowicie: żel oczyszczający, tonik oraz krem-fluid nawilżający. 


Zacznę od żelu. Bardzo dobrze daje sobie on radę ze zmyciem makijażu i zanieczyszczeń. Nie wysusza, pozostawia lekkie uczucie ściągnięcia, które znika bardzo szybko i nie pozostawia uczucia dyskomfortu. Jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ oczyszcza jak należy.



Tonik używam zaraz po żelu oraz rano. Bardzo miło odświeża, lekko nawilża. Łagodzi lekki podrażnienia, skóra po nim jest miękka (dzięki wyciągowi z ogórka oraz aloesu). Tonik umieszczony jest w typowej dla tego typu produktów buteleczce, jednak ja polecam przelać go do opakowania z atomizerem - aplikowany w taki sposób według mnie działa efektywniej.

 

Krem, przez producenta nazwany fluidem, ma fajną, lekką konsystencję. Baaaardzo szybko się wchłania i jest super jako baza pod makijaż, współpracuje z podkładami - żaden, jaki stosowałam w duecie z nim nie rolował się i utrzymywał przez cały dzień. Produkt oceniam jako bardzo fajny, niestety ja potrzebuję na codzień czegoś matującego, a ta emulsja tego nie zapewnia. Na opakowaniu znajdziemy informację, że produkt może być stosowany do ciała, rąk, szyi i dekoltu i ja w tym celu go zużyję. Skład niestety nie powala i mało komu przypadnie do gustu. Mimo wszystko miło mi się ten kosmetyk stosuje. 


Kosmetyki Olaz (Olay) dostępne są w każdej drogerii, ja swoje zakupiłam w sklepie Action, gdzie kosmetyki niektórych marek możemy kupić taniej. Jeżeli mieszkacie w Holandii, na pewno już dobrze znacie ten sklep. W Polsce dostaniecie je tutaj lub w drogeriach typu Natura czy Rossmann.

3 komentarze :

  1. Dla mnie nowości. Widzę pierwszy raz :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale najbardziej zaciekawił mnie tonik. Jak mówisz lekko łagodzi, więc idealny dla potrzeb mojej cery :)
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka